کد خبر: 187453900
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » ایرنا » آزمون سراسری قضاوت 27 مهر برگزار می شود
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
در اعتراض به رییس جمهوری امریکا/

تهران- ایرنا- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: آزمون سراسری قضاوت سال 1397 برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی به صورت همزمان در روز جمعه 27 مهر ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش چی 24 به نقل از ایرنا:

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار قضایی ایرنا معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای فرایند جذب و پذیرش داوطلبان تصدی منصب قضا در سال 1397 را تشریح کرد.
در این اطلاعیه به دو نوع جذب عمومی و اختصاصی اشاره شده است که برگزاری آزمون سراسری در قالب جذب عمومی خواهد بود و ثبت نام در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد.
آزمون داوطلبان دانشگاهی به صورت تستی خواهد بود و آزمون داوطلبان حوزوی به صورت تشریحی است. پذیرفته شدگان دانشگاهی روز جمعه 30 آذر ماه در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و پذیرفته شدگان حوزوی به مصاحبه علمی شفاهی دعوت می شوند.
دارندگان شرایط جذب اختصاصی از شرکت در آزمون عمومی قضاوت معاف هستند و می توانند مهرماه سال جاری با بازگشایی سامانه جذب اختصاصی در همین سایت ثبت نام کنند. البته شرایط و ضوابط ثبت نام در سامانه جذب اختصاصی مطابق روال سال های قبل خواهد بود و اطلاعیه تفصیلی شهریورماه منتشر خواهد شد.
بر اساس این گزارش با توجه به جریان پرونده آزمون شورای حل اختلاف سال 1396 آزمون ویژه ای برای جذب قضات شوراهای حل اختلاف برگزار نخواهد شد.
اجتمام*1003*1834

انتهای پیام /*

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین